Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας https://on-the-road.club/ 

To portal που θα σας ταξιδεύειTo portal που θα σας ταξιδεύειΤο ταξιδιωτικό μας πόρταλ με τα αλλεπάλληλα αφιερώματα σε προορισμούς με αιτία: Εκδηλώσεις, παραστάσεις, επικαιρότητα, προτάσεις για τοπικά προϊόντα κ.α. Η φαινομενικά μόνιμη κατά τόπους ενημερωτική ύλη, θα εμπλουτίζεται και θα αναθεωρείται...

 

https://souvlaki.top/

Όχι ένας ακόμη τηλεφωνικός κατάλογος. Αρκετά!

To απόλυτο portal για deliveryTo απόλυτο portal για deliveryΗ σελίδα που θα επιλέγει και θα σας προτείνει τα καλύτερα μαγαζιά. Με προτάσεις για καταναλωτές και επαγγελματίες. Για να βελτιώνουν τα προϊόντα τους κι ο καταναλωτής να τρώει σωστά. Σουβλάκι είναι το βασικό- έλληνες είμαστε, αλλά δεν θα αδιαφορήσουμε και προς τα άλλα προϊόντα που παραγγέλνετε σπίτι!

Επιδαύριες παραστάσεις στην Αθήνα

Η Κάτια Δανδουλάκη, η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, ο Άκης Σακελλαρίου, ο Νίκος Καραθάνος, ο Δημήτρης Λιγνάδης, η Αμαλία Μουτούση και πολλοί ακόμα σημαντικοί πρωταγωνιστές συμμετέχουν αυτό το καλοκαίρι σε παραγωγές αρχαίου δράματος που πήραν το ρίσκο της μεγάλης ορχήστρας του αρχαίου θεάτρου της Επιδαύρου. Όσοι δεν τις είδατε εκεί, έχετε την ευκαιρία να κλείσετε θέση στα φεστιβάλ των δήμων της Αττικής.

Ορέστεια, σκην. Ι. Βουλγαρακη, Λ. Μελεμε, Γ. Μαυραγάνη

Η παράσταση ξεκίνησε θετικά. Η σκηνοθεσία της Βουλγα-ράκη στον Αγαμέμνονα σεβάστηκε το κείμενο και τον χώρο κι έδωσε μια ευπρεπή παράσταση. 

"Αγαμέμνωνας" σκηνοθεσία Ι.Βουλγαράκη"Αγαμέμνωνας" σκηνοθεσία Ι.Βουλγαράκη

Δεν είχε όμως τόσο καλές ερμηνείες, μόνο ο Ξάφης στο ρόλο του Αγαμέμνονα στάθηκε, ήταν όμως ανεκτές πλην της Κλυταιμνήστρας που ήταν κακή και σαν ερμηνεία και σαν στήσιμο της παρουσίας της. 

Οι Χοηφόροι της Μελεμέ ξεκίνησαν κι αυτές καλά η Κίτσου στο ρόλο της Ηλέκτρας τα πήγαινε περίφημα αρχικά, όμως η σκηνοθεσία κι οι ερμηνείες τα έκαναν μούσκεμα στην αναγνώριση Ορέστη-Ηλέκτρας κι από κει και πέρα το πράγμα πήγαινε ολοένα και χειροτέρα… Κι εδώ κακή η Κλυταιμνήστρα της Φιλαρέτης Κομνηνού κυρίως σαν στήσιμο  και γενικά μέτρια η παράσταση. Το αποκορύφωμα της αποτυχίας όμως, όπου πλήθος κόσμου άρχισε να αποχωρεί μαζικά ήταν στις Ευμενίδες της Μαυραγάνη. Μια παράσταση που ακολούθησε τις αρχές Χουβαρδά-Καρατζά περί: αποστασιοποίησης-αποδόμησης του κείμενου-φτηνού εντυπωσιασμού. Που δεν επιτυχαίνουν το σκοπό τους όμως γιατί ο θεατής τελικά δεν αποστασιοποιείται αλλά αισθάνεται φρίκη. Μ’  αρέσει που στο τέλος οι ηθοποιοί προέτρεπαν τραγουδιστά τους θεατές να χαρούν. Μα αγάπη μου με τις αηδίες δεν μπορείς να χαρείς, πρέπει να απολαύσεις παράσταση για να χαρείς, πρέπει να έχεις μπει στο κείμενο να φτάσεις στην κάθαρση  για να φύγεις γεμάτος και χαρούμενος. Τι έκαναν τούτοι εδώ; Πρωτ’ απ όλα δεν υπήρχε συγκεκριμένος ρόλος, πότε ο ένας πότε ο άλλος  έλεγαν τα λόγια των ηρώων ή του χορού. Ο Ορέστης άλλοτε ήταν Ορέστης, άλλοτε Αθηνά, άλλοτε ερινύα. Συχνά πυκνά δεν έλεγαν καν τα λόγια τους αλλά τα αφηγούνταν. Μα η αφήγηση χρυσή μου δεν είναι δράμα αν καταλαβαίνεις…. Για κλάματα! Χώρια τα Άγιος ο θεός, Άγιος ισχυρός και τα πατερημά που προσέθεσαν στο κείμενο. Χώρια τα άσκοπα συνεχή τρεχοβολητά! Η τετράωρη τριλογία θα παρουσιαστεί ολόκληρη μόνο στην Ελευσίνα (1/9) και μεμονωμένα στον Βύρωνα, ο «Αγαμέμνονας» (20/9) και οι «Χοηφόρες» μαζί με τις «Ευμενίδες» (21/9).

 

 

Προμηθέας Δεσμώτης, σκ. Στ. Τσακίρης

Κάθρην Χάντερ ως ΠρομηθέαςΚάθρην Χάντερ ως ΠρομηθέαςΟ Τσακίρης έχει γνώσεις σεβασμό κι αισθητική, οι ερμηνευτές είναι πολύ καλοί, (Τσακίρογλου, Τρικαλιώτη, Πιατάς, Γεννατάς) όμως η  παράσταση σε γενικές γραμμές απογοήτευσε. Αυτό οφείλεται κυρίως στην πρωταγωνίστρια που δεν ανταπεξήλθε στις απαιτήσεις της Επιδαύρου και του έργου. Κακή άρθρωση,  μέτρια εκφορά του ρόλου. Το πρόβλημα διογκώθηκε από κάποιες χάρτινες ( ; ) μάσκες ( ; ) που έμοιαζαν παιδικές αποκριάτικες και τις απλοϊκές ασύνδετες μεταξύ τους και με το έργο μουσικές συνθέσεις (πχ μουσική των Αμπορίτζιναλς απο ντιτζεριντού) που έδιναν στην παράσταση απλοϊκό χαρακτήρα παρά τις προσπάθειες του Τσακίρη και των ηθοποιών ιδιαίτερα της Τρικαλιώτη. Στα θετικά πως συγκράτησε τους Πιατά, Γεννατά ώστε δεν έβγαλαν κωμικά στοιχεία όπως άλλοτε (2015) ο Γεννατάς.  Η παράσταση θα παιχτεί στην Αττική σε: Παπάγου (28/8), Ηρώδειο (30/8), Ηλιούπολη (2/9), Πετρούπολη (3/9), Βύρωνα (5/9) και Πειραιά (7/9).

 

Ικέτιδες, σκην. Στ. Λιβαθινός

"Ικέτιδες" με την Κάτια Δανδουλάκη, σκηνοθεσία Σ.Λιβαθινός"Ικέτιδες" με την Κάτια Δανδουλάκη, σκηνοθεσία Σ.Λιβαθινός

Ο Λιβαθινός έχει παιδεία, συχνά όμως δεν έχει έμπνευση και κάποιες φορές η αισθητική του τον προδίδει. Οι Ικέτιδες είναι ένα δύσκολο έργο του Ευριπίδη που γίνεται κάπου ανιαρό γιατί είναι εξαιρετικά πολιτικά στρατευμένο. Γραμμένο για διπλωματικούς λογούς. Όσοι το αγνοήσουν αυτό το στοιχειό έχουν προδώσει το έργο και δεν δίνουν την ουσία του. Αυτό έπαθε ο Λιβαθινός και καθώς οι ερμηνευτές του ιδίως ο Σακελαρίου στο ρόλο του Θησέα, δεν ήταν καλοί (πολύ καλοί ήταν ο άγγελος, ο κήρυκας, κι ο Άδραστος) βγήκε τελικά μια μέτρια παράσταση-όχι όμως κακή- και σίγουρα κάλων προθέσεων ενώ αισθητικά ήταν ικανοποιητική. Αλλά μελλοντικά δεν θα τη θυμάται κανείς. Παράσταση για να αναφωνήσεις, Thanks, next! Η παράσταση θα παιχτεί σε: Πειραιά (2/9), Ηρώδειο (5/9, με υπέρτιτλους στην αγγλική γλώσσα), Κορωπί (11/9) και Ελευσίνα (15/9).

Οιδίπους Τύραννος, σκ. Κ. Μαρκουλάκη

Η εξαίρετη Αμαλία Μουτούση ως Ιοκάστη.Η εξαίρετη Αμαλία Μουτούση ως Ιοκάστη.Ο Μαρκουλάκης διαβάζει και βελτιώνεται, ανεβαίνει συν τω χρόνω. Με την εξαίρετη Αμαλία Μουτούση/Ιοκάστη, τον καταπληκτικό Δ. Λιγναδη (η καλύτερη ερμηνεία της ζωής του), τον Νίκο Χατζόπουλο/Κρέοντα και τον Κωνσταντίνο Αβαρικιώτη/Τειρεσία αισθανθήκαμε για ακόμη μία φορά πως ο Οιδίποδας είναι ο ήρωας που συμπυκνώνει με αληθινά αριστοτεχνικό τρόπο την αρχέγονη υπαρξιακή αγωνία. Σκηνοθετικά η παράσταση αγνοεί κάποιες σκηνοθετικές υποδείξεις του Σοφοκλή (πχ στην αρχή ο χορός μπαίνει κρατώντας κλαδιά απο τα οποία κρέμονται μάλλινα κομμάτια ύφασμα, ενώ στην πόλη κυριαρχούν οι καθαρτήριες του λοιμού φωτιές), εκμεταλλεύεται όμως κάποιες άλλες ("οι πολίτες εναποθέτουν τα παιδιά τους στη γη", κι ο χορός εναποθέτει πήλινα βρέφη-Οιδίποδες), αλλά γενικά σέβεται το κείμενο είναι μια πολύ καλή, αληθινά Επιδαύρια παράσταση. Η μέτρια ερμηνεία του Τειρεσία δεν αλλοιώνει την αίσθηση για την παράσταση. Η μετάφραση θα ξενίσει κάποιους για την συνεχή χρήση αρχαιόπρεπων εκφράσεων κι επειδή στην αρχή υπάρχει μια παρέμβαση: ακούγεται το αίνιγμα της σφίγγας κι ο Λιγνάδης-Οιδίποδας απαντά τη λύση (σε αρχαία ελληνικά) θα νομιστεί πως υπάρχουν επεμβάσεις όπως όταν στο τέλος ακούγεται το του Σόλωνος (όπως περιγράφεται από τον Ηρόδοτο) "μηδένα προ του τέλους μακάριζε" . Όμως και στο αρχαίο κείμενο του Οιδίποδα υπάρχει κάτι αντίστοιχο ("μηδένα ολβίζειν....") και να σημειώσουμε πως πιθανότατα ήταν κοινή άποψη Ηρόδοτου-Σοφοκλή που ήταν φίλοι. 

Μια παράσταση που πρέπει να δείτε και να απολαύσετε!  Η παράσταση θα παιχτεί σε Ηλιούπολη (26/8), στη Νίκαια (29/8), Βύρωνα (3/9), Πετρούπολη (5/9), Παπάγου (9/9), Πειραιά (10/9).

 

Ιφιγένεια εν Αυλίδι. σκην. Γιάννης Καλαβριανός

"Ιφιγένεια εν Αυλίδι" από το ΚΘΒΕ"Ιφιγένεια εν Αυλίδι" από το ΚΘΒΕ

Το ΚΘΒΕ εδώ και χρόνια αποφεύ-γει τις κακοτοπι-ές. Δεν ανεβάζει 

τραβηγμένες πα-ραστάσεις. Οι παραστάσεις του στην Επίδαυρο είναι συνήθως έως πολύ καλές, ποτέ κακές,  αλλά όμως, να το ομολογήσω, δεν έχω δει όμως και κάτι αριστουργηματικό. Κι αυτή εδώ η παρασταση ΠΑΡΑ τις όποιες αδυναμίες της:  α) κάποιες ερμηνείες δεν ήταν καλές πχ ο Αγαμέμνων του Γλάστρα, ή ο άγγελος, β) η μουσική άστοχη και κάποιες φορές μη ανταποκρινόμενη στα τεκταινόμενα στην ορχήστρα, ΟΜΩΣ ο σκηνοθέτης πέτυχε κάτι πολύ, μα πάρα πολύ σπουδαίο (εκείνου κάποια ευρήματά του μόνο ήταν άστοχα): Να φτάσει το κείμενο στους θεατές. Αυτό δεν είναι λίγο και καθώς η παράσταση είχε και αρκετές αριστουργηματικές στιγμές σας συστήνουμε όπου τη βρείτε να πάτε να τη δείτε. Η παράσταση θα παιχτεί σε Ελευσίνα (6/9), Παπάγου (11/9), Βύρωνα (13/9). 

 

 

Νεφέλες, σκην. Δ. Καρατζάς.

Η μοναδική αριστοφανική κωμωδία του φετινού Φεστιβάλ ΕπιδαύρουΕκκεντρικές οι "Νεφέλες" του Δ. ΚαραντζάΕκκεντρικές οι "Νεφέλες" του Δ. Καραντζά είναι οι «Νεφέλες». Ο Δημήτρης Καραντζάς με έναν all star θίασο (Γιώργος Γάλλος, Χρήστος Λούλης, Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, Θεοδώρα Τζήμου, Νίκος Καραθάνος, Έμιλυ Κολιανδρή κ.ά.) χρίζει πρωταγωνίστριες της παράστασης τις ίδιες τις Νεφέλες. Όμως ο Καρατζάς δεν ανεβάζει τις Νεφέλες αλλά απλά αποσπάσματα. Κι αυτή είναι η πρώτη επέμβασή του. Δεν κάνει βέβαια  τα συνηθισμένα του(διάχυση του ρόλου σε πολλούς, αλλαγή ρόλων, αφήγηση του ρόλου, αντί υπόκριση)κι αυτό προφανώς είναι δάχτυλος της παραγωγής που δεν του το επέτρεψε, όμως διαστρέφει το ήθος των προσώπων και του έργου ώστε όπως εύστοχα σημείωσε φίλος δημοσιογράφος  η παράσταση φέρνει στο "κλουβί με τις τρελές".  Η παράσταση θα παιχτεί στην Αττική σε: Βεάκειο (28/8), Βριλήσσια (4/9), Παπάγου (5/9), Ηρώδειο (6/9), Πετρούπολη (7/9), Ηλιούπολη (8/9) και Βύρωνα (10/9).

                                                                                Κριτική: Μ. Πανάς